Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Data i hora oficials: 05:59 | 11/02/2025

Agost 2024 - Estiu temps de cultura als carrers de Viladecavalls

Un any més, el mes de juliol a Viladecavalls, ha estat ple de cultura. Carrers, places i associacions han estat llocs on gaudir d’esdeveniments: la Festa Major d’Estiu, les festes dels barris, els cicles de música, el teatre, el tancament del Cicle Gaudí, els finals de curs, el cicles de cant coral i molts altres han estat un reflex de l’esforç i el treball conjunt de la comunitat que conformem al nostre poble.

La consolidació de les entitats del nostre municipi com els Grallers, els Petits Dracs, la Coral, els Bastoners, els gegants i cabuts de les associacions o les entitats de teatre del poble són símptomes de la bona qualitat de la cultura. Des de l’Ajuntament s’aposta per donar suport a qualsevol iniciativa, ja sigui econòmicament o materialment. Per això, heu pogut veure operaris de brigada, tècnics municipals, voluntaris de Protecció Civil, ADF i Bombers, conjuntament amb voluntaris d’entitats municipals, treballant incansablement per tal que tots els actes hagin pogut ser una realitat i un èxit de col·laboració. A tots ells i elles: mil gràcies per ser-hi sempre!

Aprofitem per desitjar-vos unes bones vacances d’estiu, si marxeu ens veiem a la tornada i, si us quedeu, aprofiteu per gaudir de l’entorn meravellós del nostre municipi. Seguim #TreballemJuntsxViladecavalls