Organització municipal
Relació de les Àrees i Regidories de la Corporació.
Àrea de Presidència - Alcaldia
L’Alcalde o Alcaldessa és el President/a de la Corporació i Cap de l’Administració Municipal i, en tal qualitat, ostenta les competències que li són pròpies.
Regidories relacionades | Regidor/a |
---|---|
Gestió de persones i desenvolupament del talent (RRHH) | Dolors Salmerón Daví |
Seguretat i convivència ciutadana | Pedro Nogués Vidal |
Comunicació, Innovació digital i Transparència | Dolors Salmerón Daví |
Participació i projectes veïnals | Pedro Nogués Vidal |
Gent gran i envelliment actiu | Dolors Salmerón Daví |
Coordinació i gestió d’emergències i protecció civil | Dolors Salmerón Daví |
Àrea de Serveis i Atenció a la ciutadania
Àrea de Gestió econòmica, Promoció i Innovació
Àrea de Territori i Sostenibilitat
Podeu trobar més informació sobre el cartipàs i organització municipal, retribucions etc. en el següent enllaç:
Organització administrativa
En relació a l'organització administrativa de l'ajuntament, podeu consultar les convocatòries de personal i resultats, plantilla d'empleats públics, relació de llocs de treball i que estan disponibles en el portal de transparència.
- Plantilla d'empleats públics
- Relació de llocs de treball (RLT)
- Tècnics de l'ens
- Responsable de comunicació/premsa
- Relació de contractes temporals i d'interinatge
- Retribucions càrrecs eventuals
- Retribucions, indemnitzacions i dietes dels empleats públics
- Convocatòries de personal
- Resultats de les convocatòries de personal
- Llistes de personal per cada procés de formació i/o promoció
- Convenis, acords, pactes de caràcter funcionarial, laboral o sindical
- Alliberats sindicals
- Resolucions sobre el règim d'incompatibilitats dels empleats públics
- ORGANIGRAMES