Comunicació
Què fem?
Comuniquem i informem l'acció municipal i dades d’interès general. Assessorem la resta de serveis per homogeneïtzar els missatges que emetem des de l'Ajuntament.
Què oferim?
-
Definim l'estratègia de comunicació de l'Ajuntament
-
Establim, coordinem i desenvolupem les campanyes institucionals
-
Atenem els mitjans de comunicació (redacció de notes de premsa, convocatòries de premsa, elaboració de dossiers de premsa, gestió d'entrevistes i elaboració de material audiovisual)
-
Vetllem per una correcta aplicació de la imatge corporativa
-
Gestionem i coordinem la creació de noves marques, símbols i logotips de l'ajuntament, els seus serveis i els equipaments municipals
-
Coordinem les publicacions municipals
-
Gestionem i coordinem la ràdio municipal Ràdio Vila (equipament, graella i col·laboradors)
-
Gestionem les xarxes socials municipals (Facebook, Twitter, Instagram, Youtube)
-
Gestionem el web municipal així com altres llocs webs de titularitat municipal
-
Analitzem la informació relacionada amb l'Ajuntament i el municipi publicada als mitjans de comunicació
-
Analitzem les estadístiques d'impacte, repercussió i presència a xarxes socials i a internet en general
-
Vetllem per una bona reputació i Imatge de l'ajuntament a la xarxa
A qui ens adrecem?
Tota la ciutadania, empreses, entitats, associacions i mitjans de comunicació.
Dades de contacte
SERVEI DE COMUNICACIÓ
ÀREA DE PRESIDÈNCIA / ALCALDIA
Carrer Antoni Soler Hospital 7-9
08232 Viladecavalls
Telèfon: 93 788 71 41 Ext. 149
Adreça electrònica: comunicacio@viladecavalls.cat
Horari: de dilluns a divendres de 8.30 a 14.00 hores