Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Data i hora oficials: 06:36 | 16/07/2019

Atenció a la Ciutadania

El Servei d'Atenció Ciutadana té com a objectiu simplificar i facilitar l’accés de la ciutadania a tots els tràmits i serveis que ofereix l’Ajuntament de Viladecavalls. També facilita informació sobre el municipi, i esdeveniments de l’agenda municipal. Amb una orientació de millora continuada i amb la incorporació de les noves tecnologies, oferim els següents canals d'atenció: Canal presencial, Canal telefònic, Canal telemàtic, Xarxes Socials i Punt d’accés electrònic.

Què fem?

Treballem adreçats a la ciutadania de Viladecavalls o a qualsevol persona que s’adreci al nostre municipi, sota criteris de proximitat, eficàcia i eficiència en l’atenció a les persones.


Què oferim?

  • Orientem i informem a la ciutadania dels diferents tràmits, serveis, actes i activitats municipals
  • Som el punt d'accés per a la gestió dels tràmits municipals i funcionem com a oficina de registre electrònic general d’acord a l’establert a l’art.16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
  • Tramitem altes, baixes i modificacions del padró municipal d’habitants. Expedim volants i certificats d’empadronament
  • Recollim peticions, consultes o suggeriments i queixes i les derivem al servei corresponent
  • Som entitats de registre de sistemes d’identificació digital idCAT o idCATMòbil
  • Donem suport als interessats per fer tràmits electrònics o accedir a les notificacions electròniques mitjançant el punt d'accés electrònic habilitat a la mateixa OAC
  • Tramitem les sol·licituds de la targeta d'accés a la deixalleria
  • Gestionem el Servei de Cita Prèvia amb els equips mòbils de la Policia Nacional per a l'expedició i renovació del DNI
  • Tramitem les inscripcions a activitats organitzades per l'Ajuntament
  • Efectuem el cobrament de les taxes associades als tràmits municipals en tràmits presencials

A qui ens adrecem?

A totes les persones que s’adrecen a l’Ajuntament per sol·licitar informació sobre el municipi o bé realitzar qualsevol tràmit municipal.


Dades de contacte

Amb la voluntat de donar un tracte amable, professional i que garanteixi la confidencialitat de l’usuari, oferim diversos canals d'atenció:

  • Telemàtic: a la Seu electrònica
  • Presencial: a les oficines d'atenció ciutadana
  • Telefònic: als telèfons 93 788 71 41 i 93 789 20 54

 

SERVEI D'ATENCIÓ CIUTADANA
OAC - Antoni Soler
Carrer Antoni Soler i Hospital 7-9
08232 Viladecavalls
Telèfon: 93 788 71 41
Adreça electrònica: vdcv.oac@viladecavalls.cat
Horari: de dilluns a divendres de 8.30 a 14.00 hores i dijous tarda de 16.00 a 18.30 hores
Horari d’estiu (del 15 de juny al 15 de setembre ambdós inclosos): De dilluns a divendres de 8.30 a 14.00 hores.

 

SERVEI D'ATENCIÓ CIUTADANA
OAC - CCPC
Carrer Pintor Casas, s/n
08232 Viladecavalls
Telèfon: 93 789 20 54
Adreça electrònica: vdcv.oac.ccpc@viladecavalls.cat
Horari: de dilluns a divendres de 8.30 a 14.00 hores


Equipaments


Tràmits


Observacions

Per tal d’oferir-te el millor servei ens permetem fer-te les següents recomanacions:

  • Abans de desplaçar-te a fer un tràmit consulta la informació al catàleg de tràmits
  • D'aquesta manera estalviaràs desplaçaments innecessaris i temps en la gestió
  • Consulta els tràmits que pots fer telemàticament, als quals pots accedir les 24h. sense desplaçaments
  • Et recordem que si tens dubtes pots tramitar les teves consultes al correu electrònic vdcv.oac@viladecavalls.cat, et respondrem en un termini màxim de 24 hores laborables
  • Fes el tràmit amb temps, no esperis a l’últim dia del termini de presentació.