Atenció a la Ciutadania
Què fem?
Treballem adreçats a la ciutadania de Viladecavalls o a qualsevol persona que s’adreci al nostre municipi, sota criteris de proximitat, eficàcia i eficiència en l’atenció a les persones.
Què oferim?
- CARTA DE SERVEIS
- Orientem i informem a la ciutadania dels diferents tràmits, serveis, actes i activitats municipals
- Som el punt d'accés per a la gestió dels tràmits municipals i funcionem com a oficina de registre electrònic general d’acord a l’establert a l’art.16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
- Tramitem altes, baixes i modificacions del padró municipal d’habitants. Expedim volants i certificats d’empadronament
- Recollim peticions, consultes o suggeriments i queixes i les derivem al servei corresponent
- Som entitats de registre de sistemes d’identificació digital idCAT o idCATMòbil
- Donem suport als interessats per fer tràmits electrònics o accedir a les notificacions electròniques mitjançant el punt d'accés electrònic habilitat a la mateixa OAC
- Tramitem les sol·licituds de la targeta d'accés a la deixalleria
- Gestionem el Servei de Cita Prèvia amb els equips mòbils de la Policia Nacional per a l'expedició i renovació del DNI
- Tramitem les inscripcions a activitats organitzades per l'Ajuntament
- Efectuem el cobrament de les taxes associades als tràmits municipals en tràmits presencials
A qui ens adrecem?
A totes les persones que s’adrecen a l’Ajuntament per sol·licitar informació sobre el municipi o bé realitzar qualsevol tràmit municipal.
Dades de contacte
Amb la voluntat de donar un tracte amable, professional i que garanteixi la confidencialitat de l’usuari, oferim diversos canals d'atenció:
- Telemàtic: a la Seu electrònica
- Presencial: a les oficines d'atenció ciutadana
- Telefònic: als telèfons 93 788 71 41
SERVEI D'ATENCIÓ CIUTADANA
OAC - Antoni Soler
Carrer Antoni Soler i Hospital 7-9
08232 Viladecavalls
Telèfon: 93 788 71 41
Adreça electrònica: oac@viladecavalls.cat
Horari: de dilluns a divendres de 8.30 a 14.00 hores i dijous tarda de 16.00 a 18.30 hores
Dijous 6 d’abril i 28 de desembre: horari de 8:30 a 14 hores
Horari d’estiu (del 15 de juny al 15 de setembre ambdós inclosos): De dilluns a divendres de 8.30 a 14.00 hores.
Aquestes oficines romandran tancades els dies:
- 6 de gener
- 7 i 10 d´abril
- 1 de maig
- 24 de juny
- 10 de juliol
- AGOST
- 11 de setembre
- 12 d´octubre
- 1 de novembre
- 6, 8, 22, 25, 26 i 29 de desembre
SERVEI D'ATENCIÓ CIUTADANA
OFICINA D'INFORMACIÓ CIUTADANA. Centre Cívic Paco Cano
Carrer Pintor Casas, s/n
08232 Viladecavalls
Telèfon: 93 788 71 41
Adreça electrònica: oac@viladecavalls.cat
Horari: de dilluns a divendres de 8.30 a 14.00 hores
Aquestes oficines romandran tancades els dies:
- 6 de gener
- 7 i 10 d´abril
- 1 de maig
- 24 de juny
- 10 de juliol
- AGOST
- 11 de setembre
- 12 d´octubre
- 1 de novembre
- 6, 8, 22, 25, 26 i 29 de desembre
En aquesta oficina només es facilita informació municipal.
Equipaments
- Oficina de Registre de l'Ajuntament de Viladecavalls
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Centre Cívic Paco Cano
Observacions
Per tal d’oferir-te el millor servei ens permetem fer-te les següents recomanacions:
- Abans de desplaçar-te a fer un tràmit consulta la informació al catàleg de tràmits D'aquesta manera estalviaràs desplaçaments innecessaris i temps en la gestió
- Consulta els tràmits que pots fer telemàticament, als quals pots accedir les 24h. sense desplaçaments
- Et recordem que si tens dubtes pots tramitar les teves consultes al correu electrònic oac@viladecavalls.cat, et respondrem en un termini màxim de 24 hores laborables
- Fes el tràmit amb temps, no esperis a l’últim dia del termini de presentació.
Tràmits
- Alta al Padró Municipal d´habitants procedent d’un altre municipi
- Alta al Padró Municipal d'habitants per naixement
- Alta al Padró Municipal d'habitants per omissió
- Alta al Padró Municipal d'habitants procedents de l'estranger
- Aportar documents a un expedient en tràmit
- Autorització o revocació de l'autorització per a la notificació electrònica
- Baixa al Padró d´habitants per inscripció indeguda (BII)
- Baixa al Padró municipal d´habitants
- Canvi de Dades Personals al padró municipal d´habitants
- Canvi de Domicili al padró municipal d´habitants
- Certificat d´empadronament amb anterioritat a l’1 de maig de 1996
- Certificat d'empadronament
- Cita amb càrrec electe o tècnic municipal
- Cita Prèvia Renovació o Expedició DNI
- Comunicació d'incidències a la via pública
- Confirmació de continuïtat de residència al Padró Municipal d´Habitants Estrangers Comunitaris i/o residents a Espanya (NO ENCSARP)
- Consentiment per a la cessió de dades de padró per a l'expedició de certificats col·lectius
- Consulta i reclamació al cens electoral
- Instància genèrica
- Presentació de documents adreçats a altres administracions.
- Renovació al Padró Municipal d'Habitants Estrangers NO Comunitaris sense autorització de residència permanent (ENCSARP)
- Renovació o Expedició DNI Persones sense mobilitat
- Representació a tercers
- Sol·licitud de Certificat IdCAT
- Sol·licitud de Certificat IdCAT Mòbil
- Sol·licitud de Subvenció en foment a l'ocupació (alta per a nous autònoms)
- Volant d'empadronament