Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Data i hora oficials: 18:55 | 29/03/2023

Viladecavalls s’adhereix a la campanya #BallemLliuresISensePor

L’Institut Català de les Dones ha iniciat una campanya anomenada “Ballem Lliures i Sense Por”, emmarcada en el Dia Internacional de les Dones, amb l’objectiu de fomentar la igualtat efectiva de gènere en tots els àmbits del sector musical.

dijous 01 abril 2021

Per aquest motiu, s’ha creat una llista de Spotify amb cent cançons inicials d’artistes obertament feministes, amb lletres explícitament polítiques, que parlen de les desigualtats de gènere així com de les violències masclistes. Aquesta llista es pretén fer créixer amb els suggeriments que facin arribar tothom qui ho vulgui, via xarxes socials, proposant la cançó que es vol incorporar a la llista junt amb el hashtag de la campanya #BallemLliuresISensePor i anomenant el perfil @icdones.

Les propostes seran integrades segons compleixin els següents requisits:

  • Que afavoreixen la visibilització de les dones com a artistes musicals
  • Que tinguin lletres que fomentin l'empoderament de les dones i rebutgin actituds masclistes, homòfobes i agressions sexistes
  • Que tinguin lletres igualitàries i superin la cultura patriarcal i els estereotips sexistes sobre els cossos, la sexualitat i les relacions
  • Que tinguin un esperit festiu

Des de l’Ajuntament de Viladecavalls us animem a fer els vostres suggeriments de cançons per nodrir la llista musical de la campanya, i us informem que a partir d’aquest divendres 2 d’abril, a la programació de Ràdio Vila sonaran les cançons de “Ballem Lliures i Sense Por”, tots els divendres a partir de les 10.00 hores.

Més informació de la campanya a: https://dones.gencat.cat/ca/ambits/campanyes/ballem-lliures-i-sense-por/