Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Data i hora oficials: 05:44 | 03/10/2023

Viladecavalls en la fase 1 del desconfinament progressiu

diumenge 24 maig 2020

A partir de demà, dilluns 25 de maig, a Viladecavalls, que pertany a la comarca del Vallès Occidental i a la Regió Sanitària de l’Àmbit Metropolità Nord entra a la fase 1 de desconfinament.

Les novetats principals sobre la fase 1 són:

Trobades i desplaçaments
  • Fins a 10 persones a l’aire lliure o a casa.
  • Mantenir la distància de seguretat.
  • Desplaçaments dins la mateixa regió sanitària.
Establiments i restauració
  • Aforament reduïts a la meitat.
  • Mercats ambulants, un aforament del 30% amb una quarta part de les parades.
  • No cal cita prèvia als establiments que no superen els 400 m2.
  • Cal cita prèvia als serveis concessionaris d’automoció, els d’inspecció tècnica de vehicles (ITV) i els centres de jardineria.
  • Allotjament en hotels i establiments turístics, sense fer ús de les zones comunes.
Cultura, lleure i esport
  • Assistir a espectacles culturals: màxim de 30 persones en espais tancats i un màxim de 200 persones a l’aire lliure.
  • Museus, un aforament del 30%.
  • Biblioteques, servei de préstec i devolució.
  • Cal cita prèvia als centres d’alt rendiment, instal·lacions esportives a l’aire lliure.
  • Cal cita prèvia per activitats turístiques a la natura en grups d’un màxim de 10 persones.
Culte i dol
  • No superior a un terç de l’aforament.
  • El seguici per a l’enterrament o comiat per a la cremació de la persona difunta es restringeix a un màxim de 15 persones.
  • Celebrar vetlles i enterraments, fins a 10 persones en espais tancats i fins a 15 persones a l’aire lliure.


Recordem a tota la ciutadania continuar extremant les precaucions i seguir les mesures d’higiene. Mantenir les mans ben netes, seguir les normes conservació i preparació dels aliments, i netejar i desinfectar la llar.

Tota la informació sobre la fase 1 a: https://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/c/coronavirus-2019-ncov/ciutadania/desconfinamentprogressiu/fase-1-o-inicial/