Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Data i hora oficials: 22:29 | 25/01/2021

Tallers on-line gratuïts per a la ciutadania: Formació en tramitació electrònica

T'ajudem a fer un click

divendres 11 desembre 2020

L'Ajuntament de Viladecavalls ofereix ajuda als veïns i veïnes per tal de poder fer qualsevol tramitació electrònica amb l’administració pública en general, altres organismes i gestions del dia a dia de la ciutadania.

La tramitació electrònica permet tramitar amb qualsevol administració pública els 365 dies de l’any, les 24 h., sense desplaçament, per facilitar la gestió des de l'Ajuntament s’ofereix una formació pràctica i gratuïta per donar a conèixer l’ús dels canals de tramitació electrònica i els sistemes d'identificació amb l'administració, tant amb el mateix ajuntament, com amb els tràmits habituals d’altres administracions públiques.

El taller es divideix en dues sessions obertes a tota la ciutadania.

    16 de desembre de 2020 a les 18:30h

  • Què és l’IDCAT, Què és l’IDCAT Mòbil. Quan puc utilitzar un o l’altra?
  • Què és el catàleg de tràmit? Què tinc a destacats? Quan tramito instància genèrica? Només quan no tinc un tràmit específic. Com trobo un tràmit al web?
  • Exemple sobre el tràmit de Certificat/Volant padró col·lectiu. Ens permet ensenyar un tràmit molt demanat, ensenyar com tramito en nom d’un tercer, com aporto documentació i com adjunto un formulari omplert correctament.

   11 de gener de 2021 a les 18:30h

  • Com em respon l’ajuntament?
  • Què és una notificació electrònica? Com accedeixo?
  • Què és la Carpeta ciutadana i què m’ofereix?