Seguiment de l'esvoranc del carrer Ferrocarril
dilluns 27 març 2017
L'alcaldessa, Cesca Berenguer, el 1r Tinent d'alcalde, Pere Nogués, tècnics municipals de l'ajuntament i el cap de Policia Local s'han reunit al lloc dels fets amb el Cap de l'àrea de manteniment d'Adif, Carlos Sarabia Vives, Fomento de Construcción y subcontratas (FCC), l'empresa d'enginyeria civil Pigra Engineering, representants de les companyies de subministrament de Gas Natural i Aigües de Terrassa i el subdirector de Mossos d'Esquadra, i s'han decidit les primeres actuacions a realitzar per assegurar la zona i començar les obres de restauració.
En primera instància, la companyia de gas realitzarà un by-pass a la canalització malmesa per l'esvoranc pels dos habitatges propers i garantir d'aquesta manera el subministrament de gas a les urbanitzacions. També es col·locaran senyalització viària i avisos informant de les afectacions pels vehicles i veïns de la zona.
A continuació, s'han mantingut diverses reunions a l'ajuntament per determinar les obres que s'han de realitzar, els costos derivats i el temps d'execució dels treballs.
S'ha declarat l'actuació d'emergència i les actuacions ja s'han iniciat. Us mantindrem informats.