Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Data i hora oficials: 17:20 | 18/11/2025

Reunió institucional entre l’alcaldessa, Cesca Berenguer, i la directora general de Transició Hídrica, Concha Zorrilla

La directora general exposa les inversions en la xarxa d’abastament d’aigua en alta
La directora general de Transició Hídrica, Concha Zorrilla, i l'alcaldessa de Viladecavalls, Cesca Berenguer, en un moment de la reunió
La directora general de Transició Hídrica, Concha Zorrilla, i l'alcaldessa de Viladecavalls, Cesca Berenguer, en un moment de la reunió

dimecres 08 octubre 2025

Més inversions en infraestructura d’abastament d’aigua. L’alcaldessa de Viladecavalls, Cesca Berenguer, i la directora general de Transició Hídrica de la Generalitat de Catalunya, Concha Zorrilla, s’han reunit aquest dimecres per abordar les inversions previstes en la xarxa d’abastament d’aigua en alta. 

Durant la trobada, Zorrilla ha explicat la construcció d’una nova canonada de grans dimensions que connectarà la depuradora d’Abrera amb Terrassa, i que passarà pel terme municipal de Viladecavalls. Aquesta infraestructura estratègica permetrà millorar la qualitat de l’aigua, optimitzar-ne l’ús i garantir el subministrament al municipi. 

L’actuació s’emmarca en el context de l’aplicació de polítiques públiques de sostenibilitat i gestió eficient dels recursos hídrics. 

Objectius de desenvolupament sostenible