Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Data i hora oficials: 22:08 | 22/09/2020

Recomanacions en cas de retard o cancel·lació d'un vol

En cas de reclamació, en primer lloc, cal comunicar els fets a la companyia aèria demanant els fulls oficials de queixa/reclamació/denúncia a l’oficina de la companyia del mateix aeroport o adreçant un escrit al servei d’atenció al client.

dijous 11 agost 2016

Per poder reclamar és important que es conservi tota la documentació del vol (reserva, bitllet, targeta d'embarcament, contracte i publicitat), així com de les despeses sobrevingudes (desplaçaments, hotels...).

Incidències a l’equipatge de vol

Quan hi hagi incidències amb l'equipatge facturat (danys, retards, pèrdua) és la companyia aèria l'única responsable del dany causat. En canvi, la companyia només respondrà dels danys de l’equipatge no facturat o de cabina només si s’han causat per culpa de la companyia.

Trobareu aquesta informació i molta més en el següent enllaç