Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Data i hora oficials: 01:30 | 01/06/2023

Presentada una nova edició del programa Cultura Emprenedora a l'Escola

L'Escola Rosella participarà, un any més, en el programa "Cultura Emprenedora a l'Escola" en què l'alumnat de 5è haurà de constituir i gestionar una cooperativa, des del disseny de marca fins a la venda dels articles que produiran.

dijous 17 octubre 2019

"Cultura Emprenedora a l'Escola" és un programa impulsat per la Diputació de Barcelona i compta amb el suport del Consell Comarcal del Vallès Occidental i l'Ajuntament de Viladecavalls, que acompanyarà els infants en la tramitació de l'alta de les cooperatives de l'escola, les promocionarà pels canals de comunicació municipals i facilitarà espais perquè aquestes puguin vendre els seus productes en un esdeveniment important del municipi.

L'acte de presentació d'aquesta nova edició es va dur a terme ahir dimecres 16 d'octubre a l'auditori de l'Escola de Música Municipal Pau Casals amb l'assistència dels infants i direcció de l'escola Rosella, representants de la Diputació de Barcelona, del Consell Comarcal i dels regidors de Viladecavalls, Marc González, regidor d'Educació, i Jesús Porres, regidor d'Empresa i Comerç.