Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Data i hora oficials: 19:45 | 24/11/2020

Participació ciutadana: Una eina clau per atendre les peticions dels veïns del municipi

L’Ajuntament de Viladecavalls té un compromís de millora contínua en la qualitat dels serveis que presta a la ciutadania. A través de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC), l’administració recull les queixes i suggeriments dels ciutadans i ciutadanes del municipi i intenta donar-hi resposta.

dimarts 13 desembre 2016

D’aquesta manera, s’ha dut a terme el manteniment dels embornals per tal de facilitar  l’evacuació d'aigua els dies de pluja. Aquesta tasca s’ha dut a terme a tot el municipi, i de manera més intensa a la zona de Sant Miquel de Guanteres i Nucli Urbà. A Can Corbera s’ha procedit a netejar el canal de l’Associació de Veïns.

Altres tasques realitzades a la via pública, han estat la millora de carrers per tal de garantir la seguretat dels usuaris. Concretament s’han reparat panots de vorera als carrers Olesa de Montserrat, a La Planassa, Pintor Fortuny a Can Trias o carrer de La Vinya a Sant Miquel, entre d’altres. Aquestes tasques, s’han completat amb la col·locació de plaques dels carrers Revolt i Bressols i la instal·lació de noves senyals verticals.

Adequació i manteniment d’equipaments municipals

Després de les millores efectuades durant el mes de novembre a l’Edifici Solidari, la ràdio municipal i els centres educatius, l’Ajuntament continua treballant en diversos equipaments municipals. Una altra actuació considerable ha estat el manteniment exhaustiu que s’ha dut a terme a la Llar d’Infants de Can Trias, l’espai per a joves, L’Altell, o la biblioteca municipal, on actualment s’està rehabilitant la Sala Polivalent.

Finalment, us comuniquem que divendres passat van finalitzar els treballs de construcció de voreres a La Planassa. 

Galeria d'Imatges

Noves senyals verticals carrers Revolt i Bressols
Rehabilitació de la sala polivalent de la Biblioteca
Neteja del canal de l AVV Can Corbera