Nova trobada de delegats del PIDCES 2016
dissabte 13 febrer 2016
Després de la bona acollida que va tenir la primera edició del concurs, el qual va comptar amb exhibicions de ball, coreografies i molta música, tant en format vocal com instrumental, aquest segon any torna amb l’objectiu repetir l’èxit que va tenir l’any anterior i augmentar, si és possible, el nombre d’alumnes participants de tal manera que cadascú s’expressi i mostri tot allò del que és capaç.
La jornada va ser molt profitosa i ja s’ha elaborat tota la documentació necessària per poder iniciar el concurs. Els premis per als guanyadors serà una sortida a Port Aventura. La participació està oberta a joves d’ESO i Batxillerat de l’IES Viladecavalls. En acabar la reunió tots els participants varen gaudir d’un pica-pica.
El Consistori es mostra una vegada més molt satisfet per la gran predisposició dels joves a col·laborar en aquest projecte transversal de la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Viladecavalls i el centre educatiu.