Multitudinària cavalcada porta la màgia de la nit de reis al municipi
dimarts 10 gener 2017
Els primers afortunats en poder-los veure van ser, les més de 2.000 persones, que esperaven impacients al carrer Antoni Soler i Hospital, davant l’Ajuntament de Viladecavalls, on els Reis, acompanyats del Patge Martí van baixar de les seves carrosses per tal que autoritats locals els donessin la benvinguda, rebre la clau màgica de la vila de mans de l’alcaldessa i després saludar, des del balcó, a la resta de ciutadans que esperaven amb il·lusió un dels moments més màgics de l’any. Prèviament, el tradicional llançament de coets que marca l’inici dels actes, una Batukada amb molt ritme i una xocolata desfeta, per llepar-se els dits, van amenitzar els minuts previs a l’arribada.
Seguidament, Ses Majestats i el seu seguici, es disposaren a iniciar la rua pel carrer Major, tot fent entrega dels regals. A mig camí però, també van fer escala a l'església per a fer l'adoració al nen Jesús i tot seguit van reprendre el camí. Al llarg de tot el recorregut cares d’il·lusió i moltes ganes de veure i tocar els reis mags.
Resta tot un any per tornar a gaudir de la visita de SS.MM. Des de l’Ajuntament us donem gràcies a tots els que heu participat en la Cavalcada i us desitgem que l’esperit i la il·lusió de la nit de reis, no desaparegui en tot l’any.
Trobareu al següent enllaç el reportatge fotogràfic de La Cavalcada 2017 a Viladecavalls.
AGRAÏMENTS: | AVV Viladecavalls Centre | Comissió de Reis | Grup de joves voluntaris | Protecció Civil |