Millora del paviment en el Camí de l'Estació
Les obres, iniciades el passat 24 d'abril, s'han dut a terme en el tram comprès entre carrer Tibidabo i el pont del Camí de l'Estació i han tingut una durada de 10 dies.
dimecres 10 maig 2017
Els treballs han constat de l'asfaltatge de la via en els dos sentits de la marxa i el repintat de senyalització viària horitzontal.
A més d'aquesta actuació, la Brigada Municipal ha dut a terme la instal·lació d'una tanca per delimitar la zona de recollida d'escombraries de la plaça de la Creueta. Aquesta tanca està realitzada amb material 100% reciclat a base de residus plàstics urbans, industrials i domèstics.
Aquestes actuacions adeqüen l'entrada i sortida del municipi des del Camí de l'Estació i milloren la seguretat de la via en aquest punt.