Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Data i hora oficials: 10:19 | 27/11/2020

L'Ajuntament de Viladecavalls continua millorant en transparència

L'Ajuntament de Viladecavalls continua en la línia de millorar la transparència de l'administració pública local facilitant tota la informació municipal a la ciutadania de manera accessible, directa i oberta.

divendres 09 febrer 2018

L'Ajuntament de Viladecavalls ha treballat de manera intensa durant el darrer any per millorar en la transparència de l'activitat de govern i de l'administració, fomentar la participació ciutadana per mitjà de processos participatius vinculants a les decisions finals, així com oferir una comunicació pública clara, rigorosa i accessible per a tota la ciutadania.

Un indicador objectiu que demostra el desenvolupament d'aquestes pràctiques de bon govern i dades obertes és, per exemple, l'actual compliment de 46 dels 52 ítems de transparència que analitza el Mapa Infoparticipa del Laboratori de Periodisme i Comunicació per a la Ciutadania Plural (LPCCP) de la Universitat Autònoma de Catalunya.

 

Implantar l'Administració electrònica, una prioritat de l'Equip de Govern

Des del 2015, una de les línies estratègiques de l'actual Equip de Govern en la qual més s'ha inserit ha estat el desenvolupament de l'Administració electrònica amb la implementació del gestor d'expedients, les notificacions electròniques, el tauler d'anuncis electrònic, el portal de transparència o el recent punt d'accés de consultes electròniques de l'Oficina d'Atenció Ciutadana.

A més, s'ha iniciat el projecte de renovació de l'actual web municipal i ja fa uns mesos que tots els regidors del consistori -tant els que formen part del govern com els que estan a l'oposició- disposen de tauletes amb les quals poden accedir als expedients i a tota la informació municipal que necessiten per tal d'exercir les seves tasques d'una manera àgil, clara i oberta.