L’Escola rosella presenta el projecte de millora del confort acústic a la trobada de la Xarxa d’Escoles per la Sostenibilitat de Terrassa
dimecres 09 novembre 2016
Aquest programa de la XESC, pretén explicar als estudiants tots els conceptes relacionats amb el so, el soroll i el silenci, mitjançant tallers teòrics i activitats a les aules.
L’any passat, els alumnes de l’actual 5è van realitzar un treball sobre el confort acústic i aquest curs el centre ha decidit continuar amb aquesta línia, motiu pel qual es va organitzar una activitat on hi va participar tota l’escola.
Joc “Nivell de so”
Els alumnes del centre educatiu, en petits grups, van anar a les diferents classes a presentar el joc “Nivell de so”, el qual consisteix a esbrinar, a partir d´imatges de diferents indrets de l’escola i un mural on es poden visualitzar diferents nivells de volum de so i quin nivell és el més adequat per cada situació.
L’activitat va ser molt positiva a totes les aules. Ara, l’objectiu és que tothom prengui més consciència i aplicar-ho sistemàticament per tal de continuar millorant el Confort Acústic a l’escola.