Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Data i hora oficials: 11:09 | 15/06/2025

L’alcaldessa de Viladecavalls convida la consellera de Salut a visitar el municipi per traslladar-li les seves demandes

Berenguer reclama recuperar els serveis sanitaris que es prestaven abans de la pandèmia per garantir una atenció de proximitat

dijous 05 juny 2025

L’alcaldessa de Viladecavalls, Cesca Berenguer, ha fet arribar una carta a la consellera de Salut de la Generalitat de Catalunya, Olga Pané, per traslladar-li les reclamacions del municipi en matèria de salut. En la missiva, l’alcaldessa convida la titular del departament a visitar Viladecavalls per conèixer de primera mà els serveis que s’estan prestant actualment i les demandes que reclamen tant el propi consistori com els ciutadans.

En concret, Berenguer li demana comptar amb un nombre de professionals sanitaris adequat a les necessitats del municipi i al volum de població i recuperar la cartera de serveis de què es disposava abans de la pandèmia de la covid-19 i que no s’ha recuperat. A més, l’alcaldessa proposa fer una reunió a la seu de la conselleria en cas que no es pugui desplaçar a Viladecavalls.