L’Ajuntament reforça el tractament de desratització a Sant Miquel i Can Trias
divendres 15 maig 2026
L’Ajuntament ha iniciat avui un tractament de reforç de desratització als nuclis de Sant Miquel de Guanteres i Can Trias. En concret, s’aplica un verí dins les clavegueres que afecta només els rosegadors, i és completament segur pels animals domèstics, com gossos i gats que passegin pel carrer. Es comença actuant en els punts més sensibles i properament s’ampliarà a altres zones del municipi, com Can Turu.
El consistori ja té un contracte anual de desratització i desinsectació a tot el municipi que fa controls mensuals, però del maig al juliol es fa un segon control de xoc centrat en els rosegadors, després que s’hagin detectat incidències en l’enllumenat públic provocades per aquests animals.