L’Ajuntament dóna resposta a diverses peticions ciutadanes
dimecres 12 octubre 2016
En aquests dies s’han procedit a reparar l’enllumenat a La Planassa, així com panots i voreres al Nucli Urbà i Can Trias, entre altres tasques de millora de l’asfalt a la via pública.
Paral·lelament s’ha intensificat el manteniment i neteja als embornals, una tasca especialment necessària durant aquesta època. Gràcies a aquesta actuació es mantenen els embornals nets, sense brutícia, fulles i papers que dificulten la recollida d'aigua els dies de pluja.
També s’ha finalitzat amb el sanejament de l’escala que va des del Camí dels Ocells fina al Camí de Can Sanahuja, la qual resultava especialment perillosa per als usuaris.
Aquesta setmana, a més de continuar amb el conjunt de tasques de manteniment previstes, hi ha programada com actuació destacable la comprovació, revisió i reparació dels sistemes de regs instal·lats al municipi.