Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Data i hora oficials: 11:03 | 18/09/2020

Informació relativa al procediment de regularització cadastral

L’Ajuntament de Viladecavalls ha detectat un augment considerable de les consultes de veïns del municipi afectats pel procediment de regularització cadastral que la Gerència Territorial de Cadastre va iniciar el passat 2014.

divendres 06 novembre 2015

Recordem que al 2014, la Gerència Territorial de Cadastre va iniciar un procediment a nivell estatal de regularització cadastral d´aquelles finques a les quals havia detectat diferències de construcció o modificacions no comunicades a Cadastre.

Els propi Cadastre al 2014 va comunicar als propietaris afectats que consten com a titulars al 2014 mitjançant notificació individualitzada les finques afectades per aquest procediment, atorgant un termini de 15 dies per efectuar al·legacions.

En aquest moment, els usuaris afectats per aquest procediment,  estan rebent les cartes de pagament per regularitzar aquests darrers anys.

Aquells veïns que esteu rebent les cartes de pagament, us informem que:

  • Si desitgeu més informació d’aquest procediment, cal dirigir-se a la Línia Directa de Cadastre  trucant al 902373635 o bé al 933662200.
  • Si pel contrari, teniu dubtes de com efectuar el pagament o voleu sol·licitar un fraccionament de l’import, cal que us adreçeu a l´Organisme de Gestió Tributària situat al carrer Font del Capellà 19 de Viladecavalls,de dilluns a divendres en horari de 8:30 a 14h.

Per tramitar el fraccionament és imprescindible presentar-se a l´ORGT complimetar el formulari acompanyant  la justificació del nivell d´ingressos/despeses i domiciliació bancària.

Per a més informació sobre la regularització cadastral també es pot consultar la pàgina web del Cadastre ( www.catastro.minhap.es)