Habilitat un punt d'accés a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per a realitzar consultes electròniques
dilluns 29 gener 2018
Des del passat divendres 26 de gener, l'Ajuntament posa a disposició de la ciutadania aquest nou servei amb l'objectiu d'oferir una eina que agilitzi les consultes dels usuaris de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC).
El punt d'accés consta d'un ordinador amb connexió a Internet que, a través d'una interfície visual, permet accedir al tauler d'anuncis i edictes, les notificacions electròniques, el portal de transparència i el web municipal.
Aquest terminal està situat en la zona d'espera de l'oficina de registre de l'Ajuntament de Viladecavalls i es pot fer servir en l'horari habitual de l'OAC.
Amb aquest nou servei, l'Ajuntament de Viladecavalls dóna continuïtat al projecte d'implantació de l'administració electrònica iniciada el passat 2016, alhora que reforça el seu compromís per facilitar la informació municipal d'una manera clara, directa i transparent.