Gran èxit de participació a l'Olimpiada Solidària
dimarts 24 març 2015
Enguany, el centre col·labora amb la XI edició del projecte “Kilometres de Solidaritat” pels nens de Mali de l’ONG Save the Children.
Per aquest motiu el passat divendres 20 de maig l’escola va organitzar una autèntica “Olimpíada Solidària” amb múltiples activitats.
Els nens i nenes de l'escola acompanyats pels seus familiars van poder participar del recorregut d'un quilòmetre pels voltants de l'escola, i visitar les diferents estacions esportives distribuïdes pel recinte de l'escola. A més aquest any coincidint amb l’eclipsi, es van fabricar unes ulleres per a poder contemplar el fenomen astronòmic amb seguretat.
Un cop finalitzada la jornada s’ha efectuat el recompte de les aportacions. Amb una recaptació total de 2400€, els organitzadors de l’activitat es mostren molt satisfets per desenvolupament de la jornada.