Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Data i hora oficials: 11:35 | 24/09/2023

Els alumnes del Roc Blanc tanquen el cicle de visites a l’Ajuntament

Els alumnes de 3r de primària de l'escola Roc Blanc han visitat aquest matí les dependències municipals de l’Ajuntament de Viladecavalls.

divendres 11 març 2016

L’alumnat ha iniciat  la jornada visitant l’Oficina d’Atenció Ciutadana on han après com es realitza la sol·licitud de tràmits. Posteriorment, els infants  s’han traslladat a la sala de Plens, i han estat rebuts per l'alcaldessa, Cesca Berenguer, i el Regidor d'Ensenyament, Jesús Porres, els quals han explicat el funcionament del Ple, dels serveis municipals i han donat resposta a les preguntes dels infants

La visita a l’Ajuntament forma part de l’activitat curricular “Coneix Viladecavalls” que els alumnes de tercer de primària de les escoles municipals realitzen al llarg del curs.  Amb la visita d’avui, i la realitzada pels alumnes de l’Escola Rosella el passat 25 de febrer, finalitza el cicle de visites programades a l’Ajuntament per aquest curs escolar 2015-2016.