Els alumnes del Ceip Rosella coneixen el funcionament de l’Ajuntament de Viladecavalls
divendres 26 febrer 2016
Abans d’entrar a l’ajuntament, els nens i nenes van veure de ben a prop les oficines de l’OAC i quina feina es fa habitualment com ara l'atenció al ciutadà, la sol·licitud de permisos i especialment la presentació d’una instància, tots ells conceptes que aprofundiran a les aules els propers dies.
Tot seguit van pujar a la sala de plens on, a més de veure com s'hi treballa, van poder parlar amb l'alcaldessa, Cesca Berenguer, i alguns regidors de l’Ajuntament, els quals van explicar el funcionament de l’administració local.
En acabar, un autocar els va portar a fer una ruta per tot el municipi per explicar als alumnes els indrets més significatius del nostre municipi.
L’activitat compta alhora amb un treball paral·lel a les escoles per tal que els joves del municipi coneguin quins serveis ofereix l’Ajuntament i la diversitat d’espais que trobem a Viladecavalls. El pròxim 10 de març, serà el torn dels alumnes de l’escola Roc Blanc.