«El geperut de Notre-Dame» puja a escena a l’amfiteatre municipal
divendres 14 juny 2024
L'Associació d'Arts Escèniques Bastim, amb el suport de l’Ajuntament, promou un nou projecte transversal amb la participació de nombroses entitats i persones voluntàries del nostre municipi: la representació del musical «El geperut de Notre-Dame» que tindrà lloc els pròxims dies 26 i 27 de juny a l’amfiteatre municipal. La proposta portarà a escena més de 60 persones, entre actrius, actors i membres de la coral.
En concret, la representació del taller de teatre musical organitzat per l’associació, comptarà amb la participació de l’AFA de l’Escola Municipal de Música Pau Casals i del mateix centre, de l’Associació de Veïns de Can Corbera, la Companyia de Teatre Arebrocs, el Consell Jove de Viladecavalls, el grup musical les Veus de les Carenes, el Grup de Teatre Fatalitats, Associació de Veïns de les Carenes de Can Turu i l’Associació de Veïns Viladecavalls Centre.
Les entrades, al preu de 5 euros, ja es poden comprar a través del portal Entràpolis. Les representacions tindran lloc a les 22 h tot i que les portes de l’amfiteatre estaran obertes una hora abans.