El Centre Cívic Paco Cano s’adapta a les noves mesures de prevenció
dilluns 02 novembre 2020
El Centre Cívic Paco Cano de Viladecavalls adopta les mesures necessàries per a garantir la seguretat i el bon funcionament segons la darrera resolució SLT/2700/202, de 29 d’octubre, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en salut pública per a la contenció de la pandèmia de COVID-19 a Catalunya.
- Es suspenen les activitats presencials.
- Excepcionalment continuen en funcionament:
- Atenció social
- Podologia
- Perruqueria
Per al desenvolupament amb seguretat de les activitats, s’han incrementat les mesures sanitàries: hi ha menys places a cada taller, s’han reestructurat els espais, servei d’hidrogel a les entrades i cartellera informativa per tot l’equipament, entre d’altres.
Per accedir-hi al centre, és necessari estar inscrit en alguna activitat o tenir cita concertada amb el servei municipal corresponent.
El funcionament del centre queda susceptible de revisió, en funció de l’evolució de la situació epidemiològica que desitgem que millori l’abans possible.