Dia Internacional de les persones amb diversitat funcional
divendres 03 desembre 2021
L’Ajuntament de Viladecavalls comparteix el contingut de la Convenció Internacional sobre els Drets de les Persones amb Diversitat funcional de les Nacions Unides i, per aquest motiu, treballa per millorar el benestar de tota la ciutadania. En aquest sentit, l’Ajuntament treballa per acompanyar les persones amb diversitat funcional, oferir serveis de desplaçament a centres mèdics, fer difusió d’informació d’interès o adequar els seus equipaments de manera accessible. Un exemple recent són les obres que s'estan duent a terme al local social de les Carenes de Can Turu en què s’instal·larà una nova rampa d’accés al recinte seguint la legislació vigent en matèria d’accessibilitat, entre altres.
Des de l’Ajuntament traslladem el nostre suport a les persones que conviuen amb diversitat funcional, tot recordant que tenen a la seva disposició els serveis socials municipals per assessorar, acompanyar i ajudar a millorar el seu benestar a Viladecavalls.
Aprofitem per animar la ciutadania a participar en la proposta del moviment ECOM, que sota el hashtag #YoTambiénPuedoCHALLENGE, conviden la gent ha pujar un vídeo cuinant una truita a la francesa amb la mà que no utilitzen normalment.