Carnestoltes 2020
dimarts 04 febrer 2020
Vídeo resum del Carnestoltes 2020
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/dIyzH4ti4JE" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
Un any més celebrem el Carnestoltes a la nostra vila.
Dissabte 29 de febrer cap a les 18.00 h la Rua sortirà pels carrers del municipi, com és tradició, des de la plaça de la Creueta fins a arribar davant de l'Ajuntament, a on els esperà el jurat que valorarà l’exhibició de les comparses que desfilen mostrant les seves coreografies.
A les 21.00 h es farà el sopar popular al pavelló municipal i el jurat dictaminarà les comparses guanyadores dels diferents premis del concurs.
INFORMACIÓ D’INTERÈS:
Recorregut de la rua
Des de la plaça de la Creueta, carrers de Sant Martí, Major i Antoni Soler i Hospital, Nou, Rosari, Dalt, fins a arribar davant de l’Ajuntament.
Venda de tiquets del sopar popular:
Dies: 24 i 25 de febrer
A l'ajuntament: de 10 a 13 h
Al centre cívic Paco Cano: de 16 a 19 h
Preu: 8,5 € el menú adult i 6 € el menú infantil