Can Turu i Can Trias inicien les festes majors dels barris de Viladecavalls
dimecres 12 juny 2019
A Can Trias, els actes se centralitzaran a la plaça Roc Blanc i a Can Turu a la plaça de Les Carenes de Can Turu.
Aquestes festes s'organitzen des de les associacions de veïns i compten amb el suport de l'Ajuntament de Viladecavalls, que els facilita material municipal, com ara generadors, quadres elèctrics, il·luminació i elements decoratius, un reforç de la seguretat per part de la Policia local i Protecció Civil, així com un increment del servei de neteja de la via pública, entre altres.
Després d'aquests dos barris de Viladecavalls, serà el torn de La Planassa del 19 al 21 de juliol, i Sant Miquel de Guanteres del 26 al 28, i Can Corbera el 30 i 31 d'agost i l'1 de setembre.
Cal recordar que la Festa Major de Viladecavalls, organitzada per l'Ajuntament amb la col·laboració de les entitats del municipi, tindrà lloc a la plaça de la Masia de Can Turu del 5 al 8 de juliol.
Des de l'Ajuntament de Viladecavalls animem a participar en aquests esdeveniments a tota la ciutadania, per compartir moments de disbauxa i germanor entre tots els vilacavallencs i vilacavallenques.
Per a més informació podeu contactar amb les associacions de veïns.