Balanç 2022 de Benestar social: L’Ajuntament al costat de les famílies vilacavallenques en situacions vulnerables
dilluns 23 gener 2023
Els ajuts municipals han servit per millorar les situacions adverses de famílies amb pocs recursos, però també a millorar el dia a dia de persones amb dependència, discapacitat o dificultats de mobilitat, així com a l’acompanyament de les persones de més de 80 anys que tenen unes necessitats que cal cobrir des de l’administració pública.
A continuació es facilita una relació dels serveis i ajuts municipals que s’han prestat des de l’Ajuntament de Viladecavalls.
- Línia de suport a la infància i l'adolescència: 187 peticions
- Línia de suport a la llar: 27 peticions
- Línia de suport al transport urbà: 15 peticions
- Ajuts d'urgència: 30 famílies
- Actuacions del banc d'aliments municipal: +260 peticions
- Servei de Teleassistència: 123 aparells actius. 84 de persones majors de 80 anys, per tant gratuïts
- Tràmits de dependència i discapacitat: 90 peticions
- Tramitació de targetes d'aparcament: 22 peticions
- Serveis d'atenció domiciliària: 65 peticions
Des de l’Ajuntament de Viladecavalls continuarem treballant pel benestar de la ciutadania i al costat de les famílies més necessitades perquè cap vilacavallenc i vilacavallenca es quedi enrere.