Art, música i tradició en una nova edició de l'Aplec de Sant Miquel de Toudell
dijous 28 setembre 2017
L’aplec va començar al voltant de les 10 del matí amb la caminada popular des del centre de la Vila fins a l’ermita, on cap a les 11 començava la missa oficiada pel rector de Viladecavalls, amb un emotiu record per un membre de l’Associació d’Amics de Sant Miquel de Toudell.
En acabar, el virolai i els goigs de Sant Miquel van donar pas a l’actuació de l’Esbart Egarenc del Social de Terrassa així com a les novetats que enguany s’han presentat.
Aquestes novetats van ser la presentació a l’interior del temple de dues exposicions, una de fotografies de 1959 del trasllat de la talla del Sant Crist des de la parròquia de Sant Josep de Terrassa fins a l’ermita i l’altre amb els 15 dibuixos fets pel grup d’artistes terrassencs Urban Sketchers a la festa de maig. També es van exposar les obres que l’artista local Carme Setó va donar per l’ocasió.
El dinar popular consistent en una paella pels més de 200 assistents va donar pas a l’acte d’entrega de premis del concurs de pintura ràpida, amenitzat per l’artista terrassenc Pol Serra, que seguint amb l’esperit artístic de la jornada es va realitzar durant tot el dia.
La jornada va acabar amb el tradicional ball de sardanes, la fotografia de grup i el cant de comiat.