Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Data i hora oficials: 14:51 | 25/09/2023

Alumnes de 6è de l’Escola Rosella, finalistes dels premis mSchools Student Awards

El passat 17 de juny, es va celebrar l’acte de lliurament dels premis de la 9a edició dels mSchools Student Awards en els quals alumnes de l’Escola Rosella van ser finalistes en la categoria de Scratch Challenge amb el seu projecte TecnoRosella.

dilluns 27 juny 2022

En aquesta categoria es premien els millors projectes de Primària desenvolupats a través del llenguatge de programació lliure Scratch. TecnoRosella va quedar finalista amb un “’Escape Room’’ que consisteix a resoldre uns problemes i reptes amb el teclat, el ratolí i amb l’intel·lecte de la persona que hi juga.

Els alumnes de l’escola de Viladecavalls s’hi van presentar “per demostrar, que podem arribar a ser bons informàtics, sobretot en el tema d’scratch.”

Aquests premis estan promoguts per la Generalitat de Catalunya per a potenciar el desenvolupament tecnològic als centres educatius.

Des de l’Ajuntament de Viladecavalls traslladem l’enhorabona als alumnes per aquest bon resultat i els encoratgem a continuar aprenent i treballant per assolir els seus somnis.

mSchools Student Awards 2022