Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Data i hora oficials: 03:22 | 31/05/2023

Viu la Veu 2022

Cicle de concerts “Viu la Veu” a la terrassa de l’escola de música Pau Casals de Viladecavalls que se celebra durant els mesos de juny i juliol.
image
Després del període de pandèmia provocada per la COVID-19, l’Ajuntament de Viladecavalls reprèn aquest cicle musical en el seu format habitual, consistent en concerts a l’aire lliure en què predomina la veu, en un espai privilegiat com és la terrassa de l’EMM Pau Casals, amb les meravelloses vistes de la muntanya de Montserrat al capvespre.

  

El cicle començarà el divendres 3 de juny amb l’actuació de Sommeliers, un quintet femení, guanyadores del premi Miquel Martí i Pol 2018 de la XIa edició del certamen Terra i Cultura promogut per Lluís Llach amb el tema "La LLibertat", música pròpia amb poema de Joan Margarit.  

Les actuacions del cantautor terrassenc Roger Torné, el trio del cantautor vilacavallenc Un tal Pere, el duo de Santi Carcasona i la jove cantautora vilacavallenca, Cristina Vallribera, seran les encarregades de donar forma a aquesta nova edició del Viu la Veu.  

Els concerts són gratuïts i hi haurà servei de bar i tapes.  

Portes obertes des de les 21:00 h

Programa

3 de juny - Sommeliers

10 de juny - Roger Torné

17 de juny - Un tal Pere

1 de juliol - Santi Carcasona

7 de juliol - Cristina Vallribera