Consum
Què fem?
Atenem els ciutadans i les ciutadanes de Viladecavalls que tinguin un conflicte motivat per la compra d’algun producte o la prestació d’algun servei. Informem i orientem al consumidor/a o usuari/ària, donant-li la informació adequada per promoure la seva autodefensa o mediant en el conflicte per mirar d’arribar a un acord satisfactori per les parts.
Què oferim?
Mitjançant l’acord de col·laboració amb la xarxa local de consum de la Diputació de Barcelona:
- Informació, orientació i assessorament a les persones consumidores sobre els seus drets i deures en matèria de consum
- Recepció i tramitació de reclamacions, queixes i denúncies de les persones consumidores
- Gestionar les reclamacions de consum per mitjà de la mediació
- Anàlisi dels fets que són motiu de denúncia i controls de compliment de la normativa de protecció de les persones consumidores
- Foment de l’arbitratge com a mitjà de resolució dels conflictes de consum
- Formació i informació en consum per a les persones consumidores, entitats, escoles, comerços i empreses
- Recollida de les peticions dels consumidors, identificant la problemàtica i classificant-les en diferents tipologies d’expedients que poden ser: denúncia, queixa o reclamació
A qui ens adrecem?
A la ciutadania amb l'objectiu d'informar, orientar i ajudar-los per a l'adequat exercici dels drets que els són inherents com a ciutadans consumidors.
Dades de contacte
SERVEI DE CONSUM
ÀREA DE DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC
Carrer Nou 14
08232 Viladecavalls
Telèfon: 93 788 71 41
Adreça electrònica: promoeco@viladecavalls.cat
Horari: de dilluns a divendres de 8.30 a 14.00 hores