Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Data i hora oficials: 00:27 | 23/06/2021

Estadístiques de tramitació durant el confinament per COVID19

A continuació podeu consultar les estadístiques de tramitació específiques durant els mesos de març, abril i maig de 2020 amb motiu del confinament domiciliari a causa de la pandèmia de COVID19.

PROCEDIMENTS QUANTITAT
Tipologia associada a l'assentament (segons QdC oficial de l'ajuntament) Número procediments
Certificats i justificants d'empadronament i convivència 189
Matriculacions d'alumnes als centres educatius 101
Modificacions del padró d'habitants 84
Processos selectius de personal 50
Gestió del centre de tractament de residus 44
Gestió dels certificats digitals 37
Llicències urbanístiques 33
Comunicacions urbanístiques 29
Sol·licituds d'accés a la documentació i/o la informació (consulta) 28
Queixes, suggeriments i propostes 25
Cens d'animals domèstics 20
Subvencions atorgades per part de la corporació local 17
Autoritzacions d'ocupació temporal de la via pública 17
Rectificacions del padró municipal d'habitants 12
Utilitzacions temporals de béns de titularitat municipal 9
cita amb càrrec electe o tècnic 9
Exempcions i bonificacions de taxes i preus públics 9
Llicències i comunicacions prèvies d'establiments, espectacles i activitats amb finalitats recreatives 7
Ajuts familiars o personals 5
Certificats de qualificació urbanística 4
Gestió de fiances i avals 4

Estadístiques durant confinament domiciliari per COVID19

Font: elaboració pròpia  -  Actualització: 25/02/2021