L’Ajuntament reclama a Mina una solució àgil i eficient a les incidències amb el servei d’aigua
dimarts 23 setembre 2025
El govern municipal ha reclamat a Mina Pública d’Aigües de Terrassa que ofereixi una solució àgil i eficient a les nombroses incidències que s’han produït en els darrers mesos en el servei d’aigua al municipi. En una reunió mantinguda aquest dimarts amb el president de Mina, Antoni Abad, i la directora general, Berta Trillo, l’alcaldessa, Cesca Berenguer, ha aconseguit el compromís de l’empresa d’implementar un nou sistema d’avisos immediat per SMS als veïns quan hi ha una avaria. La manca de comunicació era una de les queixes més freqüents per part de la ciutadania i del mateix consistori, ja que no s’avisava prèviament dels talls d’aigua per reparar les fuites.
Berenguer també ha manifestat la seva queixa pel gran nombre d’avaries que es produeixen, especialment en carrers com el Llevant, Torrent, Sant Joan, Verbena i Camí de Marà, on són reiteratives. En el que portem de 2025 ja s’han doblat les incidències respecte tot l’any 2024. Des de l’Ajuntament també s’ha requerit que les obres de reparació quedin finalitzades, deixant les vies en correctes condicions, sense tanques ni altres elements al carrer que dificulten la mobilitat.