Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Data i hora oficials: 19:05 | 27/11/2020

Inauguració de les noves dependències de l'Oficina d'Atenció Ciutadana

dissabte 19 juliol 2014

Un centenar de persones van assistir a la inauguració oficial de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà celebrada divendres 11 de juliol a la tarda, coincidint amb la celebració de la Festa Major del municipi.

La nova OAC, un nou punt d’informació i tramitació administrativa de l’Ajuntament de Viladecavalls, pretén facilitar i agilitzar les relacions administratives del ciutadà amb l’administració local.

Entre els nous elements s’incorpora la instal·lació d’un panells informatius que oferirà informació d’interès per al ciutadà.

Les noves instal·lacions de l’OAC, situada a les antigues dependències de la Policia Local,  estaran operatives a partir del mes de setembre i l'horari serà de dilluns a divendres de 8.30h a 14.00h, i dijous de 16:00h a 18:30h (Per al període comprès de l' 1 de gener al 30 de juny).

Amb aquesta nova oficina la voluntat del Consistori no és altra que la de projectar el servei d’atenció ciutadana amb unes instal·lacions adaptades a les noves necessitats de la ciutadania, amb un servei més modern, de fàcil accés i més proper al ciutadà.