Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Data i hora oficials: 04:56 | 05/10/2023

Dijous 6 de juliol es tanca el cicle de concerts Viu la Veu

Helena Camps serà l’encarregada de posar el punt final al programa de música en directe

dimecres 05 juliol 2023

Aquest pròxim dijous tindrà lloc el cinquè i darrer dels concerts que han format part enguany del cicle Viu la Veu. En aquesta ocasió l’encarregada de pujar a l'escenari serà la cantant i estudiant de Jazz i Música Moderna, Helena Camps qui presentarà el seu disc de debut en solitari, "Viu" (Segell Microscopi, 2023), el qual inclou composicions pròpies i versions.

Camps ha dedicat la seva vida a la música des dels 6 anys, actuant en escenaris i festivals de renom com La Pedrera, el 48è Festival Internacional de Jazz (2016), el Jazztast a Arbeca i el Jazz a la Boca de Barcelona. El seu primer treball és un tribut a la naturalesa i a la vida, i una mirada a la societat actual amb la qual l’autora reivindica la urgència d’una societat més respectuosa amb el planeta.

Com la resta de concerts del cicle, aquest serà gratuït i tindrà lloc a partir de les 21 h a la terrassa de l’Escola Municipal de Música Pau Casals, coincidint d’aquesta manera amb la posta de sol.